Wednesday, September 12, 2012

 Tere lugejad,
Täna ma räägin teile oma suvest. Minu suvi oli suhteliselt ükskülgne, kuid selle olid ka omi hetkeid, kui ma olin Saksamaal või laagris.
 Veetsin põhiliselt oma suve Kihnu ja Pärnu vahelt sõites. Kihnus ma tegin tööd ja puhkasin ning Pärnus käisin trennides. Kihnus töötasin ma korraks ehitusel ja korraks rattalaenutajana. Kihnus olid ka lahedad peod. Näiteks Jaanipäev oli lahe kui klassivend Joosep mulle külla tuli või Mere pidu, kui klassikaaslased Ruuben ja Carol mulle külla tulid. Siis aga oli juba juuli lõpp ja mina läksin Saksamaale keelelaagrisse. Ma olin seal 2 nädalat. See oli laager, kus noored said õppida keelt ja oma vahel tuttavaks saada. Hommikuti me õppisime keelt, päeval käisime Berliinis, selle ajalugu õppimas ja õhtuti olid sotsiaalsed üritused. See oli väga lahe laager ja ma soovitan kõigil sinna minna, kuid see on kallis lõbu. Kui ma tagasi Eestisse jõudsin, siis oli koolini ainult nädal.
   Kokkuvõttes oli mul väga tore suvi. Sai palju nalja ja oli tore!

Nägemist,
Edward!

No comments:

Post a Comment